٠٧‏/٠٤‏/٢٠٠٦

انتي اللي عملتي لكل شباب الدنيا قلق



انتي اللي عملتي لكل شباب الدنيا قلق
وعملتي قلوبهم اسورة وخلخال ورق
انا كنت ناوي لما اشوفك اسرقك
واخد بـ تار كل اللي قلبه بيعشقك
أول ما شوفتك قلت سبحان من خلق
قلبي اتفلق نصين عشان يبقي الحلق

قالو حبيبها لا جيه زمانه ولا اتولد
وضحكت ضحكة كبرياء اشطر ولد
ووعدتهم اسكن في حضنك للابد
وجيت عشان اكسب انا لوحدي السبق
أول ما شوفتك قلت سبحان من خلق
قلبي اتفلق نصين عشان يبقي الحلق

اقوي القلوب كانت اوام تتهزلك
وانا كنت ناوي أحضن هواكي وازلزلك
وان كنتي مغرورة وعالية انزلك
وتعلني خبر انتصاري علي الملأ
أول ما شوفتك قلت سبحان من خلق
قلبي اتفلق نصين عشان يبقي الحلق

بغض النظر عن "تامر تمورة" إلا ان الاغنية عجبتني ، كلمات "بهاء الدين محمد" وألحان "محمد يحي" ، وتقدر تسمعها من هنا

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»