١٠‏/١٠‏/٢٠٠٦

ميج لا تُفْطر في رمضان !





هناك ٧ تعليقات:

غير معرف يقول...

في احلى في الدنيا من ميج رايان؟؟

بعد فيلم
"you have got mail"
اذكر اني قصيت شعري ولبست كولون اسود زيها.. ضحكتها وقدرتها على التعبير ببساطة بترسم نموذج مختلف للأنثى الجميلة. هي مش بس مش بتفطر في رمضان, هي بترتفع بالذوق العام كمان.. جميلة

With Myself يقول...

واحدة :

لو لاحظتي اني حطيت صور ليها في معظم حالات الانثي العامة ، سحر ، الم ، تمرد ، جاذبية ، استكانة

ميج نموذج فعلاً لمن أريد أن أرتبط بها ، عايز أما أرجع البيت أحس أن الدنيا كلها بتبتسم لي زي إبتسامة مبج ;)

شكراً ليكي ع المرور

kmam يقول...

بعد التحيه
رغم اني دخلت هذا البلوج بالصدفه اثناء البحث عن شئ اخرتماما ، الا اني اضفته الي الصفحات المفضله الخاصه بي
و السبب هو اعجابي بذوق سعادتك ، صلاح جاهين و ميج ريان
مافيش احلي من كده ذوق
احترامي

With Myself يقول...

kmam :

والله سعادتك أخجلتني من ذوقك ، انا مجرد انسان عادي تماماً ، الف سكر واتمني انك تزور البلوج دايماً :)

كراكيب نـهـى مـحمود يقول...

اه يا قلبي بفرح اوي لما بتفرج لها على فيلم دي تجنن
شكرا على الصور

غير معرف يقول...

ميج رايان؟؟
مثال حي للانثي الرقيقه التي يقف الانسان امام جمالها عاجزا عن الوصف


كنت زيك كدة زمان نفسي اتجوز واحدة تشبه ليها
لكن مش عارف البنات عندنا في مصر قبل الخطوبه حاجة كدة زي ميج وبعد الجواز كلهن ماري منيب

تحياتي

غير معرف يقول...

أنا بموت في حاجه اسمها ميج ريان ساعات بحس اني لو شفتها حقيقي مش حكون عاوز حاجه تاني من الدنيا
ياريت لو حد يبعتلي موقع احمل منه افلامها الايميل بتعاعي moga701@yahoo.com
سلاااام