١١‏/٠١‏/٢٠٠٨


في يوم صحيت شاعر براحة وصفا
الهم زال والحزن راح وإختفي
خدني العجب وسألت روحي سؤال
أنا مت؟.. ولا وصلت للفلسفة؟
عجبي!!

هناك ٧ تعليقات:

MAKSOFA يقول...

أهو كويس
برضه موش مضر
اللهم أنهم عايزين يلموا فلوس من المساجين
===============
أبني أشكرك كثيرا لدعمك لي ووقوفك معي في وقت شدتي

With Myself يقول...

مكسوفة:

أنت أكيد قصدك علي بوست كباين التليفونات اللي في السجون :D

منورة بجد ، ويارب تكون فترة وعدت وخصوصاً أني بحسدك علي كل الحب اللي جالك ده ;)

انا لسه عند وعدي ويمكنك التواصل معي عبر الايميل abdelrahman84@gmail.com

MAKSOFA يقول...

معلش بقي العتب علي النظر

With Myself يقول...

مكسوفة:

كفاية أنك نورتيني هنا. :)

ShahrZad يقول...

جميل اوى كلامك وعندك موهبه حلوه ربنا يوفقك وكمان المدونه لذيذه وقريبه مننا اتمنى اكون صديقه للمدونه

ShahrZad يقول...

الصفا والراحه بقوا حاجات نادره فى حياتنا للاسف وعندك حق انا مبقتش افتكر امتى ببقى مرتاحه واكيد لو صحيت فى يوم ولاقيت نفسي كده هشك انى مش عايشه او مش انا
لكن الغريب احيانا بحس بانى مستمتعه ومرتاحه بحاجات ممكن تكون تافهه اوى وممكن يبقى من غير سبب بس بحب اعيش اللحظات دى عشان اقدر استعيد نشاطى

With Myself يقول...

muslima:

ده كلام عمنا اللي مش هايتكرر "صلاح جاهين"..
أنا لو كتبت رباعية من الرباعيات دي هاقدر أقول أني وصلت للفلسفة فعلاً.D:

نورتيني.